|
CENTRUM SERWISOWE TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
PYTANIA I ODPOWIEDZI, REGULAMINY, INFORMACJE
1. Jak zgłosić sprzęt do naprawy ?
Serwis wysyłkowy - spakuj bezpiecznie i wyślij do nas sprzęt na adres: KCS Centrum Serwisowe ul. Słowackiego 12, 55-095 Mirków wraz z dokładnym opisem usterki i dokumentacją. Jeżeli naprawa jest odpłatna to przed wysyłką sprawdź nasze cenniki i skontaktuj się z nami, aby poznać orientacyjny przedział cenowy. Należy regularnie wykonywać kopie zapasową danych we własnym zakresie, ponieważ w trakcie obsługi serwisowej mogą ulec utracie. Osobiście - sprzęt możesz także dostarczyć osobiście do naszego Punktu Obsługi Klienta we Wrocławiu przy ul. Karwińskiej 11, wtedy nie płacisz za wysyłkę. Czynne Pn-Pt w godzinach 9-15. Posiadamy także Punkt Obłsugi Klienta w Mirkowie czynny codziennie w godzinach 9-21 oprócz świąt przy ul. Słowackiego 12, przed przyjazdem zadzwoń i umów się na termin. Jeżeli naprawa jest odpłatna to sprawdź nasze cenniki i skontaktuj się z nami, aby poznać orientacyjny przedział cenowy. Należy regularnie wykonywać kopie zapasową danych we własnym zakresie, ponieważ w trakcie obsługi serwisowej mogą ulec utracie.
2. Jakich producentów sprzęt naprawiacie oraz jakiego typu?
Naprawiamy urządzenia różnych producentów m.in: TELEFONY KOMÓRKOWE, SMARTPHONY - profesjonalne i szybkie naprawy odpłatne smartphonów w dobrej cenie, naprawiamy odpłatnie sprzęt różnych producentów m.in. Samsung, Xiaomi, iPhone, Huawei, Oppo, Vivo, Realme, Motorola, Lenovo, Nokia, LG, ZTE, HTC, Sony, MyPhone, Hammer, Alcatel, Blackview, Doogee, CAT, TCL, OnePlus, Asus, Philips, Alcatel, Wiko, Maxcom, Maxton, Meizu, Allview i wiele innych.
Laptopy - profesjonalne i szybkie naprawy odpłatne komputerów w dobrej cenie, naprawiamy odpłatnie sprzęt różnych producentów. Instalacje oprogramowania, systemów, sieci, konfigurowanie, odzyskiwanie danych, usuwanie wirusów, modernizacje sprzętowe. Komputery stacjonarne - profesjonalne i szybkie naprawy odpłatne komputerów stacjonarnych w dobrej cenie, naprawiamy odpłatnie sprzęt różnych producentów. Instalacje oprogramowania, systemów, sieci, konfigurowanie, odzyskiwanie danych, usuwanie wirusów, modernizacje sprzętowe. Tablety - profesjonalne i szybkie naprawy odpłatne tabletów w dobrej cenie, naprawiamy odpłatnie sprzęt różnych producentów. MAXCOM - telefony komórkowe klawiszowe i smartphony, a także telefony stacjonarne. Autoryzowane naprawy gwarancyjne oraz odpłatne.
MAXTON - telefony komórkowe klawiszowe i głośniki. Autoryzowane naprawy gwarancyjne oraz odpłatne.
ALLVIEW - telefony komórkowe i smartphony, tablety oraz laptopy. Profesjonalne naprawy odpłatne.
3. Co należy zapakować do wysyłki ?
Najlepiej jest zapakować pełny zestaw w oryginalnym opakowaniu, ponieważ serwis może wtedy sprawdzić urządzenie i akcesoria. Należy załączyć dokładny opis usterki oraz w przypadku naprawy gwarancyjnej: dowód zakupu z kartą gwarancyjną.
4. Ile trwa naprawa ?
Znaczna większość napraw trwa 24 godziny jeżeli dostępne są części + wysyłka w obie strony realizowana w dni robocze, jeżeli brak jest części to naprawa może przedłużyć się o czas ich sprowadzenia, każdy przypadek jest indywidualny i realizowany w stosownym najkrótszym możliwym terminie zgodnie z kolejnością.
5. Co zrobić jeżeli usterka powtarza się ?
Należy wykluczyć czynniki zewnętrzne tj. sprawdzić urządzenie na innej karcie SIM i bez karty pamięci, sprawdzić czy nie ma wirusów oraz uszkodzonych danych użytkownika, przywrócić ustawienia fabryczne bez przywracania danych użytkownika, niektóre folie, szybki i osłony mogą powodować złą pracę czujników, ekranów dotykowych i audio. W przypadku komputerów zainstalować najnowsze sterowniki, najnowszy BIOS, najnowsze aktualizacje i sprawdzić sprzęt bez dodatkowego oprogramowania, bez podpięcia dodatkowych urządzeń np. przez USB, należy upewnić się że komputer nie jest zawirusowany i nie blokują go czynniki zewnętrzne np. włożona płyta DVD która nie działa.
6. Jakie usterki nie są objęte gwarancją:
- zawilgocenia i ingerencja cieczy - uszkodzenia mechaniczne - uszkodzenia spowodowanie przepięciami - nieautoryzowane próby napraw i celowe uszkodzenia - nieautoryzowane ingerencje w oprogramowanie - ślady użytkowania (rysy, obicia, pęknięcia, wygięcia, zabrudzenia, itp.) - nieprawidłowe użytkowanie produktu niezgodnie z instrukcją - komponety, które podlegają naturalnemu zużyciu
7. Jaki jest okres gwarancji - warunki gwarancji ?
Na naprawy odpłatne wykonywane przez nasz serwis udzielamy gwarancji 3 miesięcznej (na wykonaną usługę i wymienioną część), rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo. Skuteczność napraw odpłatnych urządzeń uszkodzonych z powodu cieczy/wilgoci wyłączona (brak gwarancji). Gwarancja jest ograniczona i nie obejmuje usterek wymienionych w powyższym punkcie 6. Reklamacje
rozpatrywane są zgodnie z kolejnością zgłoszeń w najszybszym
możliwym terminie nie przekraczającym 30 dni - sprzęt należy dostarczyć
pod adres wymieniony powyżej w punkcie numer 1.
8. Ile kosztują naprawy odpłatne ?
Ceny
napraw zależą od modelu urządzenia oraz usterki. Jeżeli naprawa jest
odpłatna to przed wysyłką napisz na naszego maila lub zadzwoń, aby sprawdzić
orientacyjny przedział cenowy.
Koszt płatnej usługi serwisowej (robocizny) zależy od rodzaju i stopnia uszkodzenia. Dokładny koszt można poznać po fizycznym sprawdzeniu urządzenia przez naszego technika i po akceptacji kosztów przez Klienta sprzęt zostaje przekazany do naprawy. Brak zgody na naprawę odpłatną lub dostarczenie sprzętu, którego nie naprawiamy wiąże się z opłatą za obsługę, spakowanie i odesłanie sprzętu w kwocie 70 zł (telefony i małe urządzenia) lub 100 zł (komputery i duże urządzenia). Serwis pobiera opłatę magazynową 9 zł za każdy dzień magazynowania po powiadomieniu jeżeli sprzęt nie został odebrany mimo wezwania do odbioru. Cennik przedstawiony na naszych stronach jest orientacyjny i nie stanowi ostatecznej oferty handlowej (powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego), dokładna cena może być określona po fizycznym sprawdzeniu sprzętu przez technika w naszym serwisie, cena może także ulec zmianie jeżeli stwierdzona zostanie dodatkowa usterka. Wszystkie montowane przez nas części są nowe, wysokiej jakości. Do napraw gwarancyjnych używamy wyłącznie oryginalnych części, do napraw odpłatnych używamy zamienników wysokiej jakości, w przypadku wymian szybek - niektóre szybki mogą być wymieniane wraz z wyświetlaczem i obudową jako moduł. Jeżeli konstrukcja telefonu jest bez zewnętrznych śrub (klejona lub szklana) i obudowa posiada pęknięcia/uszczerbienia/obicia to należy ją wymienić, aby przeprowadzić naprawę. CENNIK USŁUG (cena robocizny bez kosztów części)Cennik jest orientacyjny, a ceny mogą ulec zmianie w zależności od zakresu prac i ewentualnych dodatkowych, koniecznych do wykonania czynności. Podane ceny nie uwzględniają części zamiennych (nowych/używanych) i należy je doliczyć do ceny usługi.Telefony, smartphony, tablety, smartwatche
Laptopy
Komputery stacjonarne
9. Gdzie można zutylizować zużyty sprzęt elektroniczny ?
Zużyte
urządzenie elektroniczne należy dostarczyć do lokalnego Punktu Zbiórki
zużytych urządzeń elektrycznych, który zarejestrowany jest w Głównym
Inspektoracie Ochrony Środowiska i prowadzi selektywną zbiórkę odpadów.
Sprzedawcy mają specjalne pojemniki w sklepach które umożliwiają
zostawienie zużytego sprzetu. W wypadku posiadania odpadów
elektrycznych i elektronicznych w domu, pomogą Państwu: firma, w
której kupowany jest nowy sprzęt, dowolny punkt zbiórki zużytego
sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zakład przetwarzania zużytego
sprzętu elektrycznego i elektronicznego np. firma Karat z siedzibą przy
ul. Polna 115 w Toruniu. Zgodnie z Art. 36. ustawy, użytkownik sprzętu
przeznaczonego dla gospodarstw domowych, po zużyciu takiego sprzętu,
zobowiązany jest do oddania go zbierającemu zużyty sprzęt elektryczny i
elektroniczny. Selektywna zbiórka odpadów pochodzących z gospodarstw
domowych oraz ich przetwarzanie przyczynia się do ochrony środowiska,
obniża przedostawanie się szkodliwych substancji do atmosfery oraz wód
powierzchniowych.
10. Jaka jest polityka przetwarzania danych osobowych w Państwa firmie ?
Bezpieczeństwo
i przejrzystość to podstawa, politkę przetwarzania danych osobowych
określają przepisy w Unii Europejskiej, zgodnie
z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż: administratorem
danych osobowych jest Producent urządzenia, Operator/Sklep, firma kurierska lub
Ubezpieczyciel. Procesorem Pani/Pana danych osobowych jest KCS
Piotr Konarski z siedzibą w 55-095 Mirków ul. Słowackiego 12. Inspektorem
ochrony danych jest Pan Piotr Konarski, kontakt@kcs.net.pl
Jesteś Producentem lub Dystrybutorem i szukasz serwisu ? Zadzwoń, a my przygotujemy dla Ciebie najlepszą ofertę !
Jesteś Sprzedawcą i chcesz hurtowo naprawiać telefony w najlepszej cenie ? Zadzwoń lub napisz, a przekonasz się, że nasza oferta jest najlepsza !
Masz więcej pytań lub wątpliwości ? Napisz na naszego maila lub zadzwoń..
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Punkt Obsługi Klienta Wrocław: 52-015 Wrocław, ul. Karwińska 11
Punkt Obsługi Klienta Mirków: 55-095 Mirków, ul. Słowackiego 12
tel. 669 286 751 kontakt@kcs.net.pl